fbpx

8 月 2013 archive

海外撳錢要小心! 匯豐恆生再冇PLUS!

雖然old news is so exciting, 但係都值得同大家分享一下。 今期壹週就報導佐匯豐集團既提 …

繼續閱讀

走在紅葉最前線 – 日本全國賞楓名所預測表

                …

繼續閱讀

最佳信用卡組合 (21/8/2013更新版)

做人最緊要KEEP住UPDATE!! 小斯都係一樣… 信用卡呢D野日新月異… 唔UPDATE快D都唔得呀! 宜 …

繼續閱讀

住四晚酒店換十三晚免費酒店詳細教學 – 洲際酒店集團

洲際酒店集團相信大家都聽過,係香港佢地都有九間。今年第四季佢地旗下的會員計劃IHG Rewards推出一個史無 …

繼續閱讀

勁過DBS白金!8倍食肆積分! 渣打Titanium信用卡

今次想同大家介紹下渣打張TITANIUM信用卡,睇清楚喎!係TITANIUM個張,唔係白金個張呀! &nbsp …

繼續閱讀

名古屋簡介

說話今日Ana就出佐隻激平機票去名古屋啦,名古屋對香港人黎講睇落就好似好悶咁啦,不過其實唔係架!等喺名古屋留學 …

繼續閱讀

TopCashBack最新資訊(截至13年8月8日)

各位Fans, 大家有福了!大約兩個月前小斯咪同大家介紹佐一個網TopCashBack可以refund返啲酒店 …

繼續閱讀

生活貼士:港人北上碌卡 慎防詐騙三式 (轉截自文匯報)

 港人北上東莞,需謹防信用卡騙局。信用卡是市民消費時經常使用的支付方式,許多騙徒利用市民一時疏忽用磁卡讀寫機將 …

繼續閱讀